första inlägget

Hej

Min första blogg ever!
Den kommer att funka som dokumentation på min resa till bättre hälsa och mående...

Sommarjobbar för tillfället i Madrid, Spanien.
Har ingen våg där jag bor så jag får vänta med att väga mig tills jag landar i svedala.

Sen 5:e Aug har jag lagt om min diet.
Frukost består av frukt som t.ex. melon, apelsin och banan.
Lunch äts ute så den brukar bli rätt kass. Som t.ex. pasta eller hamburgare.
Mellis alltid frukt, typ 3 bananer och 2 äpplen.
Middag, grönsallad. T.ex 150 gram babyspenat med en advokado plus lite salt och pepper.
Kvällsmål mer frukt, typ 4 apelsiner plus en kiwi

Tror jag väger ungefär 83 kg för tifället, min målvikt är 72 kg.
Jag hoppas också på bättre mående rent allmänt, som stabilare humör och såna grejer.

Ska bli en sjukt spännandfe projekt, kanske mitt mest spännande ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0